All Brands

Saopštenja za javnost

Mar232017

NOIZZ stiže u Rumuniju! Ringier Rumunija i Ringier Axel Springer Media AG lansiraju digitalni medijski servis za urbani stil života u Rumuniji

Ringier Rumunija i Ringier Axel Springer Media lansirali su novi digitalni medijski servis za urbanu i digitalno umreženu ciljnu grupu (generaciju C) na tržištu Rumunije. Noizz.ro izveštava na savremen i neočekivani način o svemu što pokreće generaciju C. Nakon Poljske, Srbije, Slovačke i Nemačke, Rumunija predstavlja peto tržište na koje je stigao NOIZZ.

Noizz.ro će izveštavati o najnovijim trendovima, od mode i životnog stila preko ulične umetnosti i underground muzike, sve do politike i društva. Događaji, urbani noćni život, hrana, filmovi i muzika neke su od oblasti koje će pokrivati Noizz.ro. Noizz.ro pružaće novinarske sadržaje svojoj publici na mestu gde provode najviše vremena online: na pametnim telefonima i društvenim medijima. Glavna razlika koja će Noizz izdvojiti na tržištu Rumunije će biti pripovedački pristup.

Hara Ilije, koja je prethodno bila odgovorna za digitalni segment zabave u Ringieru Rumunija predvodiće redakciju sastavljenu od mladih novinara. Njihovi sadržaji biće pojačani sadržajima gostujućih blogera i influensera.

Jovan Protić, direktor za digitalno izdavaštvo u kompaniji Ringier Axel Springer Media AG: Lansiranje Noizz.ro sada i u Rumuniji predstavlja još jedan korak u uspostavljanju panevropskog brenda za umreženu generaciju C. Siguran sam da će Noizz.ro odgovoriti na interesovanja svojih korisnika i reklamnih klijenata na jedinstven način zahvaljujući autentičnosti i privlačnosti svojih sadržaja.”

Hara Ilije: „Sa Noizz.ro, planiramo da postanemo online odredište za kul, umrežene ljude u Rumuniji koji žele da se istaknu i doprinesu promenama."

Noizz.ro je lansiran u Rumuniji kao rezultat saradnje između Ringier Rumunija i Ringier Axel Springer Media AG. Od novembra 2015. brend NOIZZ uspešno posluje u Poljskoj, a tokom 2016. godine pridružile su se Srbija i Slovačka, u međuvremenu ostvarivši rezultat od ukupno 7,5 miliona korisnika mesečno. U januaru 2017. NOIZZ je lansiran i na tržištu Nemačke u saradnji sa najvećim dnevnim listom u Evropi – BILD.

detaljnije

Feb012017

Make some NOIZZ: BILD i Ringier Axel Springer Media AG pokreću onlajn portal za urbani stil života u Nemačkoj

Nova medijska usluga za mladu i digitalno naprednu publiku / Nakon Poljske, Srbije i Slovačke, NOIZZ se lansira u Nemačkoj 1. februara

U sredu, 1. februara 2017. godine, BILD i Ringier Axel Springer Media donose novu digitalnu medijsku uslugu na nemačko tržište. NOIZZ izveštava na savremen, ličan i iznenađujući način o svemu što pokreće njegovu urbanu i digitalno umreženu ciljnu grupu: od mode i životnog stila preko ulične umetnosti i hip hopa, pa do politike i društva. NOIZZ to čini tako što skreće pažnju svojoj publici onde gde se korisnici dobro snalaze: na svojim smart telefonima i društvenim medijima pomoću tekstova, slika i video snimaka.

NOIZZ se pokreće u Nemačkoj kao saradnja između BILD i Ringier Axel Springer Media. Od novembra 2015. godine, NOIZZ uspešno posluje u Poljskoj, a od 2016. i u Srbiji i Slovačkoj, u međuvremenu dostignuvši 7,5 miliona korisnika mesečno.

Manuel Lorenz iz Tima za nove platforme u kompaniji BILD biće na čelu uredničkog tima. Podrška redakciji dolazi od mladih novinara iz Axel Springer akademije. Urednički sadržaj biće pojačan uz doprinos gostujućih blogera i influensera.

Stefan Betzold, generalni direktor BILD Digital: „NOIZZ je namenjen generaciji koja sebe definiše životnim stilom: umrežena, urbana, glasna i uvek u potrazi za nečim novim”.

Jovan Protić, direktor za digitalno izdavaštvo u kompaniji Ringier Axel Springer Media AG: „Kroz saradnju sa BILD možemo da nastavimo uspešnu priču o NOIZZ-u, na taj način postepeno razvijajući njegovu uslugu u evropski medijski brend“.

Kompanija Media Impact odgovorna je za marketing NOIZZ-a u Nemačkoj i fokusiraće se na native kampanje i dalekosežne influenser koncepte.

detaljnije

Jan172017

Nedeljno izdanje “24 sata” – vodič za aktuelne događaje i kulturna dešavanja u Srbiji

Od 17. januara 2017. godine “24 sata”, dnevne novine u vlasništvu Ringier Axel Springer Srbija, postaju nedeljnik za aktuelne događaje i kulturna dešavanja u Srbiji kao rezultat strateške saradnje Ringier Axel Springer Srbija i vodeće produkcijske kompanije za muzička dešavanja u regionu Sky Comm Group.  Vodeće vesti i dešavanja iz ovog nedeljnika biće dostupni na www.24sata.rs. Štampano izdanje “24 sata” izlaziće svakog ponedeljka i biće dostupno čitaocima tokom radne nedelje u Beogradu.

Glavni i odgovorni urednik izdanja “24 sata” je Dragan Milivojević (61), prethodno angažovan na mestu glavnog i odgovornog urednika lista “Dnevnik”: “Strateška saradnja između kompanija Ringier Axel Springer i Sky Comm Group otvara nove mogućnosti za osnaživanje brenda ‘24 sata’ u nastojanju da on postane vodeći izvor vesti, posebno iz sveta zabave i kulturnih dešavanja. Želimo da ‘24 sata’ postanu vodeći nedeljni magazin u regionu, kojim ćemo informisati čitaoce o kulturnim i muzičkim događajima, ali i izveštavati o živopisnoj sceni naše prestonice”.

Sky Comm Group predstavlja grupu kompanija: Skymusic Corporation, Sky Solutions, Sky Communications, Sky Logistic i ARD (Adriatic Region Distribution). Veliku ekspanziju ova kompanija doživela je 2005/2006. godine, koja je bila praćena regionalnim  razvojem i značajnim rastom u različitim oblastima poslovanja, što je Skymusic ubrzo učinilo vodećim brendom muzičke industrije u regionu. Oni su bili tehnička podrška najvećim muzičkim događajima, a i samostalno su učestvovali u koncertnim turnejama svetskih zvezda poput: Enrikea Iglesijasa, Robija Vilijamsa, Dženifer Lopez, Rijane, Andree Bočelija, Lenija Kravica i mnogih drugih.

detaljnije

Nov162016

Ringier Axel Springer Srbija pokreće brend NOIZZ, namenjen milenijalcima

Posle postignutog uspeha u Poljskoj i Slovačkoj, uvodimo brend NOIZZ i na srpsko tržište.

Od 16. novembra 2016. platformu  NOIZZ, posvećenu milenijalcima, pokrećemo i na srpskom tržištu. Sajt je osnovan u Poljskoj novembra 2015, a jula 2016. je lansiran u Slovačkoj.

NOIZZ je namenjen milenijalcima, generaciji koja je odrastala u digitalno povezanom svetu, konzumira informacije i zabavne sadržaje prvenstveno na mobilnim uređajima i aktivna je na društvenim mrežama. NOIZZ će pokrivati širok asortiman vesti i ekskluzivnih priča različitih formata, a sadržaje će distribuirati prvenstveno posredstvom društvenih mreža. NOIZZ nudi sadržaje iz raznih oblasti: zabava, životni stil, poznate ličnosti, noćni život, kultura, društvo, sport, ishrana, putovanje i nauka. Biće pokrenuti različiti formati, kao što su žurke „Make some NOIZZ“, pri čemu će prva žurka u Beogradu biti organizovana 29. novembra i ugostiće poznate srpske umetnike. Uredništvo uglavnom čine milenijalci, ukupno njih 11. Glavni urednik srpskog izdanja je Boris Trivan, direktor programa i jedan od osnivača Instituta za digitalne komunikacije.

Jovan Protić, direktor za digitalno izdavaštvo Ringier Axel Springer Media AG: „Koncept brenda NOIZZ osmišljen je za urbanu populaciju od 16 do 35 godina. Na noizz.rs <http://noizz.rs/> nudićemo jedinstvene, relevantne i provokativne informacije i stavove, a  istovremeno pružati zabavne, vedre i korisne sadržaje našoj ciljnoj grupi.

Jelena Drakulić Petrović, generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija: „NOIZZ promoviše nove trendove za milenijalce. Cilj Noizz.rs <http://noizz.rs/> je da privuče njihovu pažnju na do sada neviđeni način na lokalnom tržištu. Biće to velika šansa za oglašivače čija su ciljna grupa milenijalci, da do njih i dopru. Moto Noizz.rs <http://noizz.rs/> glasi: raznovrsni i zabavni sadržaji namenjeni milenijalcima vredni širenja!“

detaljnije