All Brands

Saopštenja za javnost

Sep152017

BLIC slavi 21. rođendan uz specijalno izdanje u luksuznom povezu

BLIC, vodeći dnevni list i informativni portal u Srbiji, u vlasništvu kompanije Ringier Axel Springer, 16. septembra slavi 21. rođendan. U subotu na kioscima širom Srbije vas čeka specijalno rođendansko izdanje BLICA – 148 strana u luksuznom povezu.

Za specijalni broj “Blica” o “Srbiji u 21. Veku” pišu: Aleksandar Vučić, Saša Janković, Ana Brnabić, Ivica Dačić, Aleksandar Karađorđević, Milovan Danojlić…Rođendanski broj u luksuznom povezu u formi knjige donosi i ekskulzivne intervjue sa Milom Đukanovićem, Kristijanom Ronaldom, Vasilisom Spanulisom, Harisonom Fordom, Demi Mur, Stingom. “Blic” u subotu, 16. septembra, predstavlja i poseban žurnal: Kako se menjala Srbija od 1996. do 2017. godine.

“Blic” je nastao 1996. godine i od tada je sastavni deo savremenog srpskog društva. Do sada 7.396 izdanja dnevnih novina “Blic” predstavljaju istorijsko svedočanstvo najvažnijih političkih, društvenih i ekonomskih promena, kulturnih ostvarenja i sportskih rezultata. Blic.rs je već 68 meseci uzastopno najposećeniji informativni sajt u Srbiji sa više od 635 miliona pregledanih stranica i preko 107 miliona poseta mesečno (izvor za online: Google Analytics). 

Predrag Mihailović, glavni i odgovorni urednik “Blica”: “Dvadeset jedna godina ‘Blica’ je 21 turbulentna godina Srbije sa kraja prošlog i početka ovog veka, a naše novine su im bile i vršnjak i hroničar. Nazivanje stvari pravim imenom ostaće temeljno opredeljenje ‘Blica’ ma o čemu da smo pisali: bile to političke ujdurme, javašluk državnih organa, lopovluk u periodu divlje privatizacije državnih preduzeća ili svakodnevni problemi građana. Sada kad smo napunili dve decenije, osim što na njih možemo biti ponosni, prema njima imamo i obavezu, jer nam se više ništa ne može odbiti na mladost i neiskustvo”.

Jelena Drakulić Petrović, generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija: “Ova 21 godina apsolutnog poverenja čitalaca govori o snazi ‘Blic’ brenda i njegovom kvalitetu. ‘Blic’ prati svoje čitaoce na svim kanalima: u štampanom izdanju, na onlajnu i u video formatima, i danas ima veći auditorijum nego ikad. Svakog dana novine ‘Blic’ dosežu do više od 380.000 čitalaca, Blic.rs ima više od milion posetilaca i do 300.000 video pregleda dnevno.  I tu se ne zaustavljamo. Hvala vam na poverenju, što prepoznajete i podržavate kvalitet više od dve decenije”.

“Blic” je medij koji informiše, istražuje, edukuje i zabavlja, izveštavajući o najvažnijim događajima iz zemlje i sveta.  “Blic biblioteka” je do sada podelila 32.447.521 primerak knjiga, dok je “Blic fondacija” nesebično pomažući najugroženijima u Srbiji obezbedila bolje uslove života za više od 400 mališana širom Srbije.

BLIC - 21 godinu mi i vi na istoj strani!

detaljnije

Avg222017

Noizz.rs u top 10 sajtova u Srbiji!

Portal NOIZZ.rs, koji je na srpsko tržište stigao u novembru prošle godine, uspeo je da za samo osam meseci uđe u društvo najboljih i postane 10. najčitaniji sajt u Srbiji. Sa više od 3,5 miliona poseta, više od 5,7 miliona pregledanih strana i sa 829.573 jedinstvenih korisnika, NOIZZ.rs je zabeležio najveći skok na Gemijusovom julskom izveštaju najposećenijih sajtova u Srbiji. 

Namenjen pre svega generaciji C, a to su svi koji, bez obzira na godine, obrazovanje i socijalni status, žive u digitalnom svetu i redovni su korisnici društvenih mreža (“C“ stoji za “connected“ - povezano), NOIZZ.rs je jedinstvena platforma kroz koju autori izražavaju stav i promovišu vrednosti slobode, tolerancije i humanosti.

- Bolje od našeg ličnog uspeha, odnosno uspeha sajta je to što smo shvatili da u Srbiji i dalje postoji interesovanje za sadržaje koji se ne tiču estrade ili crne hronike, već da ljudi i te kako žele da čitaju tekstove sa stavom i društveno odgovorne teme, kao i velike priče malih ljudi - kaže glavni i odgovorni urednik portala Boris Trivan.

NOIZZ brend je osnovan u Poljskoj novembra 2015. a od tada se franšiza proširila na šest zemalja. Osim Srbije i Poljske, postoji još i u Nemačkoj, Slovačkoj, Mađarskoj i Rumuniji, a u pripremi je i švajcarska verzija. Spektar tema koje ovaj sajt pokriva je širok, od društva (Big stories), mode, ishrane, lajfstajla, noćnog života i kulture, preko šoubiznisa i sporta, do putovanja i nauke. Sadržaj se distribuira prvenstveno posredstvom društvenih mreža, na kojima stranice NOIZZ-a prati skoro milion korisnika. Teme koje su dosad privukle najveću pažnju su društveno odgovorni tekstovi, kao što je podrška inicijativi da gradovi u Srbiji odustanu od javnih dočeka Nove godine i novac preusmere u humanitarne svrhe. Nakon tekstova na NOIZZ.rs ovoj humanoj akciji se priključilo devet gradova - sedam se odreklo dočeka, a dva su im se uprkos održanim proslavama priključili u donacijama. U humanitarne svrhe je ukupno uplaćeno više od 8 miliona dinara.

NOIZZ platforma, osim kreiranja sadržaja za sajt, organizuje i kulturno-zabavne događaje, pa je tako do sad nekoliko hiljada ljudi imalo prilike da poseti Make Some NOIZZ žurke i koncerte, na kojima su nastupali naši najpoznatiji di-džejevi, ali i bendovi Lollobrigida, Vasil Hadžimanov Band i Žene kese.

Video o NOIZZ.rs možete pogledati ovde https://www.youtube.com/watch?v=IT2qVyFyprs

 

 

detaljnije

Maj312017

Ringier Aksel Springer Srbija prodaje dnevni list ALO! i portal alo.rs

Ringier Aksel Springer Srbija prodaje dnevne novine ALO! i portal alo.rs kompaniji Dnevne Novine ALO doo. Sporazum je potpisan 31 Maja 2017. Ringier Axel Springer Srbija će se nadalje fokusirati na svoj glavni multimedijalni novinarski brend BLIC, kao i ekspanziju svojih platformi za online oglašavanje i digitalni marketing.

Vlasnik novoosnovane kompanije Dnevne Novine ALO doo je Saša Blagojević, koji ima petnaest godina iskustva u oblasti marketinga.

Jelena Drakulić - Petrović, generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija: “Veoma sam srećna što smo bili u mogućnosti da pratimo ALO! tokom njegovog uspešnog razvoja i želela bih da se zahvalim redakciji na njihovoj posvećenosti, radu i marljivosti. Odluka o prodaji proizvoda kakav je ALO! nije bila laka. Mi smo digitalna medijska kompanija koja se zasniva na jakom novinarstvu. U budućnosti, fokusiraćemo se na naš glavni proizvod BLIC i investirati u nove digitalne koncepte kao što je noizz.rs

Saša Blagojević: „Veoma se radujem što preuzimam ALO! Ovaj dobro poznati brend će nastaviti da objavljuje relevantne i zanimljive sadržaje.“

Transakcija je predmet odobrenja u pogledu kontrole spajanja od strane nadležnih organa.

detaljnije

Maj292017

Pokretanje Inicijative Digitalna Srbija

Srbija postaje centar digitalnih inovacija u regionu

„Inicijativa Digitalna Srbija” je neprofitno privatno udruženje koje su pokrenule kompanija Ringier Axel Springer Srbija i vodeće kompanije u oblasti tehnologije radi unapređivanja okvira i ekosistema neophodnog za obezbeđivanje tehnološkog preduzetništva i digitalnih inovacija u industriji i obrazovanju u Srbiji. Osnivači inicijative su Infostud, Microsoft, Nordeus, Price Waterhouse Coopers, Ringier Axel Springer, Seven Bridges, Startit, Telekom Srbija i Telenor.

„Inicijativa Digitalna Srbija” je osnovana kao udruženje, spajajući vodeće kompanije u oblasti tehnologije, IT i telekomunikacija, kako bi predvodilo digitalnu inovaciju za Srbiju i njene građane. Upravni odbor „Digital Serbia Initiative” sastojaće se od predstavnika kompanija osnivača. Odbor će predvoditi Branko Milutinović, generalni direktor i suosnivač Nordeusa.

Sve aktivnosti udruženja usmeriće se na unapređivanje okvira i investicione klime potrebne za tehnološko preduzetništvo, inovacije u srpskoj IT industriji i bolji nivo digitalne pismenosti i edukacije u digitalnoj ekonomiji. Sve kompanije koje žele da učestvuju u realizaciji ovog cilja i da doprinesu udruženju „Inicijativa Digitalna Srbija” pozvane su da se pridruže.

„Inicijativa Digitalna Srbija” prati uspeh udruženja „Digital Switzerland” i nastaviće ideju velikog broja digitalnih centara kao što su London, Tel Aviv i Berlin, koji su se rano pridružili pokretu digitalne tehnologije i inovacije.

Branko Milutinović, generalni direktor i suosnivač Nordeusa: “Zahvaljujući razvoju digitala, uspeh sada može biti zasnovan na svojoj suštini: kreativnosti, znanju i profesionalizmu. To je naša prilika. Zajedno ćemo naporno raditi na tome da se srpske inovacije i uspešne priče mogu razvijati iz snažne osnove i da dobiju više pažnje. Zato je naša odluka da investiramo u digitalnu edukaciju i IT preduzetništvo izuzetno važna za budućnost čitave naše zajednice”.

Jelena Drakulić-Petrović, generalna direktorka kompanije Ringier Axel Springer Srbija i osnivač i inicijator pokreta “Inicijativa Digitalna Srbija”: „Tehnološki razvoj donosi nezabeležene promene velikom brzinom. Inovacije u oblasti poslovanja i obrazovanja pomažu u unapređenju produktivnosti. To omogućava nova rešenja u razvoju proizvoda i usluga. Kao medijska kompanija, verujemo u važnost unapređivanja snage digitalnih inovacija u Srbiji, s obzirom na to da će ovo biti pokretač koji će omogućiti stvaranje novih poslova i porast našeg poslovanja. S „Inicijativom Digitalna Srbija” nastojimo da otključamo ogromni potencijal koji predviđamo za srpsku privredu i njene ljude.”

„Inicijativa Digitalna Srbija” omogućiće osnovne informacije i podršku inovativnim kompanijama i malim i srednjim preduzećima u IT sektoru u vođenju poslovanja u ovim oblastima, i pružiće pomoć kompanijama i zajednici u uspostavljanju kontakata preko različitih foruma i sajmova. Pored toga, „Inicijativa Digitalna Srbija” će aktivno učestvovati u identifikovanju i rešavanju pravnih ograničenja koja usporavaju razvoj ePoslovanja u Srbiji, i obezbediće aktivnu podršku za tehnološke startap kompanije. Veb sajt www.dsi.rs  je aktivan i sadrži detaljne informacijame o projektu „Inicijativi Digitalna Srbija”.

Konferencija „Inicijative Digitalna Srbija " održaće se 29. maja 2017. godine u Domu omladine s početkom u 15 časova. Na konferenciji će biti predstavljen Digital manifest udruženja, misija i ciljevi udruženja. Tema konferencije je kako će izgledati budućnost i na koji način bismo mogli da pripremimo kompanije za nove izazove. Među govornicima su Branko Milutinović, predsednik UO "Inicijative digitalna Srbija", Stefan Kuster, jedan od osnivača "Digital Switzerland", Džerard Makarti i Ladislav Miler, koji će govoriti o transformaciji Irske iz ekonomije zasnovane na poljoprivredi u haj-tek ekosistem, Igor Bogićević iz kompanije "Seven Bridges" o važnosti transfera znanja iz akademske zajednice u industriju, i profesorka Vesna Bengin o moći IT da skalira industrije.

Na uspeh inicijative „digitalswitzerland"  takođe će se nadovezati inicijativa „Digital Poland”, koja će biti pokrenuta 1. juna 2017. u Krakovu tokom Impact konferencije (www.impactcee.com). Inicijativa će pružiti podršku digitalizaciji privrede, zatim podršku obrazovnom i pravnom sistemu u vezi sa pitanjima koja se tiču digitalizacije i inovacija, kao i kompanijama u Poljskoj da pređu sa offline na online način rada.

O projektu „Digital Switzerland”

digitalswitzerland je zajedničko ulaganje (partnerstvo) između kompanija, državnih organa i naučne zajednice, koji žele da oblikuje Švajcarsku kao vodeći međunarodni centar za digitalne inovacije. digitalswitzerland je već aktivno u velikom broju oblasti kao što su prenos znanja, obrazovanje, start-ap ekosistemi i uslovi za građenje političkog okvira. Udruženje obuhvata više od 70 najuglednijih kompanija i organizacija kao i inovativne lokacije širom Švajcarske. Inicijativa je pokrenuta 2015. godine od strane Marc Walder, Generalnog direktora kompanije Ringier AG. Više informacija možete naći na adresi www.digitalswitzerland.com  

detaljnije