All Brands

Saopštenja za javnost

Nov012017

Održan prvi NOIZZ Fashion Award

Prvi NOIZZ Fashion Award održan je sinoć u Beogradu. Na finalnoj reviji predstavilo se 18 finalista iz Srbije i regiona, a ekipa NOIZZ-a je izabrala najbolje mlade dizajnere i dodelila vredne nagrade.

Prvo mesto osvojila je Sofija Urumović iz Slovenije, koja je dobila glavnu nagradu - putovanje u London na Fashion Week gde će imati prilika da se upozna sa britanskom modnom scenom. Drugo mesto pripalo je Tari Lalić, dok su treće mesto podelile Katarina Đorđević i Mina Cvetinović.

Publika je na reviji u Belexpocentru imala priliku da vidi najnovije trendove i tendencije domaće i regionalne modne scene, a mladi dizajneri su dokazali da im ne nedostaje ni inspiracije ni smelosti. Konkursom za NOIZZ Fashion Awards ekipa NOIZZ-a želi da pruži podršku najmlađim autorima.

“Čestitam pobednicama i verujem da će na najbolji način iskoristiti nagrade koje su dobile, kao i priliku koja se ukazala njima i svim ostalim učesnicima koji su se predstavili na finalnoj NOIZZ Fashion Award reviji. Mi ćemo nastaviti da podržavamo mlade i smele autore i predstavljamo nove modne trendove i tendencije u Srbiji i regionu”, rekao je Boris Trivan, glavni i odgovorni urednik NOIZZ.rs.

NOIZZ je u odabiru najboljih mladih dizajnera za prvi NOIZZ Fashion Awards imao podršku etabliranih kreatora Ane Ljubinković, Tijane Pavlov i Vlade Savića, kao i Nenada Radujevića, vlasnika modnog studija Click. 

https://www.youtube.com/watch?v=xr7ll6fiyLw

detaljnije

Nov012017

Proglašeni pobednici u "Auto Bildovom" izboru za automobil godine u Srbiji. "Zlatni auto": BMW serije 4 gran kupe automobil godine!

Automobil nemačkog proizvođača osvojio najviše glasova među 38 kandidata, a priznanja osvojilo još šest modela, koji su pobedili po kategorijama.

Model "serije 4 gran kupe" (4 series Gran Coupe), limuzina iz BMW-a, najpopularniji je automobil u Srbiji! U četvrtom izboru za automobil godine "Zlatni auto" koji se održava u organizaciji magazina "Auto Bild Srbija i Crna Gora", čitaoci magazina, posetioci portala blic.rs i članovi stručnog žirija dodeli su najviše poena novitetu nemačkog proizvođača koji je, ujedno, pobedio u kategoriji limuzina. Priznanja po kategorijama osvojili su:  

Sitroen C3 (Citroen) -  subkompaktni automobil

Tojota C-HR (Toyota) - mini krosover

Mazda 3 - kompaktni automobil

BMW serije 4 gran kupe (4 series Gran Coupe) - limuzina

Škoda Kodijak (Kodiaq) - SUV

Alfa Romeo Stelvio - premijum SUV

BMW i8 - "zeleni automobil"

Priznanja su pobednicima uručena na gala svečanosti u Velikoj sali "Stadion Hall" u Beogradu.  
 
Izbor za "Zlatni auto", koji se održava pod generalnim pokroviteljstvom kompanije OMV, sastoji se iz dve faze ocenjivanja kandidata. U prvoj, čitaoci magazina "Auto Bild" i posetioci portala "blic.rs" mogli su da glasaju za svoje favorite, podeljene po kategorijama. Ove godine, 38 automobila našlo se u sedam kategorija, a za njih je za mesec dana koliko je trajao prvi krug, pristiglo tačno 17.000 glasova. Posle ove faze, iz svake kategorije su se, prema broju glasova, po tri automobila plasirala u finalni krug, osim u kategoriji mini krosovera i “zelenih automobile”, u kojima su pobednici odlučeni samo na osnovu glasova publike.

Drugi krug glasanja podrazumevao je stručni žiri koji je ocenjivano finaliste. Petočlani stručni žiri ove godine činili su automobilisti Miloš Pavlović, Vladan Petrović i Jovana Anđić, TV voditeljka Dušica Spasić, industrijski dizajner dr Marko Luković i novinar Aleksandar Pijevac. Od njihovih ocena, dobijani su koeficijenti koji su množeni sa glasovima publike. Na taj način su dobijeni konačni poeni na osnovu kojih su određeni pobednici po kategorijama i pobednik u generalnom plasmanu.
 
Pobednici po kategorijama nagrađeni su trofejima, a pobednik u generalnom plasmanu zaslužio je i veliku plaketu "Auto Bilda", koju je u ime BMW-a primila Aleksandra Đurđević, generalna direktorka "Delta Auto Grupe". Plaketu je uručio Decebal Tudor, direktor maloprodaje u kompaniji OMV, generalnom pokrovitelju "Zlatnog auta".
 
Uz ova priznanja, na svečanosti održanoj sinoć, u ponedeljak 30. oktobra, uručena su i posebne plakete za rezultate u prethodnom periodu u pratećim segmentima. Nagrade su osvojili:
 
"Generali osiguranje Srbija", za aktivnosti oko projekta na polju osiguranja motornih vozila "Moj auto plus",

"Heineken", za CSR akciju "Društvo, ko vozi kući", 

"IPAY SEE", za inovativne modele on-lajn plaćanja i projekte implementacije aj-pej na portal mojauto.rs. 

Posebno priznanje uručeno je kompaniji "Koning d.o.o", za saradnju sa "Auto Bildom" u oblasti realizacije posebnih projekata.
 
 

detaljnije

Oct242017

“BLIC” sprečio tužnu sudbinu slike “Industrijalizacija” Petra Lubarde

BLIC, vodeći dnevni list i informativni portal u Srbiji u vlasništvu kompanije Ringier Axel Springer, ne odustaje od priče o sudbini slike “Industrijalizacija” Petra Lubarde, o kojoj se mesecima ništa nije znalo sve dok novinari “Blica” nisu pokrenuli pitanje gde se nalazi to monumentalno umetničko delo.   

Ogromna pažnja domaće javnosti koja se podigla nakon pisanja našeg lista i ovaj put ukazuje da treba još odlučnije da nastavimo da otvaramo teme koje se tiču šireg društvenog problema u Srbiji kao što je briga o umetničkim delima i pitanju njihovog vlasništva. Redakcija “Blica” nastaviće da se bavi i odnosom države Srbije prema srpskom umetničkom i kulturnom blagu.  

Predrag Mihailović, glavni i odgovornik urednik “Blica”: “’Blic’ neće odustati od postavljanja pitanja i otvaranja tema o tome koliko vrednih srpskih umetničkih dela čami u neuslovnim objektima, podrumima pokriven prašinom, koliko njih je neadekvatno zaštićeno, zaboravljeno, nezbrinuto, zapušteno. Nebriga o nacionalnom umetničkom i kulturnom nasleđu pokazuje se upravo kroz slučaj ove Lubardine slike koja je nekada pripadala Domu sindikata, gde oko njenog vlasništva evo juče pred TV kamerama nisu mogli da se dogovore ni ministar kulture, niti zakupac zgrade. Otvaranjem  priče ‘Blic’ je ovu sliku praktično spasao i sprečio njenu tužnu sudbinu jer je sa mrtve tačke pokrenuo rešavanje pitanja njene restauracije i njenog vlasništva.”  

Redakcija “Blica” pozdravlja ekspresnu reakciju ministra kulture i informisanja Vladana Vukosavljevića uz nadu da će takva praksa biti nastavljena i u drugim slučajevima iz resora ministarstva. Najnovije informacije do kojih su novinari “Blica” došli istražujući sudbinu slike “Industrijalizacija” Petra Lubarde možete naći u sutrašnjem izdanju dnevnog lista “Blic”, kao i na sajtu www.blic.rs.
 

detaljnije

Oct092017

Blic" ekskluzivni medijski sponzor Olimpijskog komiteta Srbije

BLIC, vodeći dnevni list i informativni portal u Srbiji, u vlasništvu kompanije Ringier Axel Springer, glavni je medijski sponzor Olimpijskog komiteta Srbije. Trogodišnji ugovor potpisan je u ponedeljak, 9. oktobra 2017, u redakciji “Blica” u cilju pružanja medijske podrške sportistima Srbije i srpskom sportu na putu do Tokija, gde se 2020. održavaju naredne letnje Olimpijske igre.

Ugovor su potpisali Božidar Maljković, predsednik OKS, i Jelena Drakulić-Petrović, generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija. Potpisivanju ugovora prisustvovali su i potpredsednik OKS Žarko Zečević, generalni sekretar OKS Đorđe Višacki, potpredsednik Programske komisije OKS Žarko Varajić i naši olimpijci šampioni: Milica Starović (kajak), Andrea Arsović (streljaštvo), Staša Gejo (sportsko penjanje), Viktor Nemeš (rvanje), Kristijan Fris (rvanje) i Aleksandar Kukolj (džudo). Svečanosti su prisutvovali i Predrag Miahilović, glavni i odgovorni urednik “Blica”, Igor Velimirović, urednik sportske rubrike “Blica”, kao i novinari i urednici naše medijske kuće.

Predrag Mihailović, glavni i odgovornik urednik “Blica”: “Veliko mi je zadovoljstvo što smo ugostili predstavnike Olimpijskog komiteta u redakciji ‘Blica’ i dogovorili da zajedno pratimo sve aktivnosti naših sportista do Igara u Tokiju, a nadamo se i dalje. Drago nam je da je OKS u ‘Blicu’ prepoznao pouzdanog partnera, jer je sport jedna od stvari u srpskom društvu koja najbolje funkcioniše i kojom se ponosimo. ‘Blic’ će u ovom olimpijskom ciklusu pratiti sve sportove, i male i velike, da svi imaju podjednaku i zastupljenost, i da se radujemo medaljama u Tokiju. ”

Božidar Maljković, predsednik OKS: “Ljudi iz ozbiljne kuće kao što je OKS su došli u ozbiljnu kuću kao što je ‘Blic’. Dugo smo pregovarali o saradnji, sačekali smo da ‘Blic’ kao respektabilni medij potpiše saradnju sa četiri sportske grane, pa smo i mi došli na red. Zadovoljni smo što smo ovde, borićemo se da imate o čemu lepom da pišete. Olimpijski komitet je tome posvećen, hoćemo da probudimo naše ljude i u Republici Srpskoj, i u malim gradovima širom Srbije. Stalno idemo tamo, bili smo u Pirotu i Zaječaru, idemo dalje da obilazimo zemlju i pravimo dobre rezultate. Naši sportisti su šampioni i zaslužuju pažnju, i vašu i našu. Trudićemo da vam damo što više posla da nas hvalite.”

Žarko Zečević, potpredsednik OKS: “Ovo je jedan izuzetno značajan događaj u životu i radu Olimpijskog komiteta Srbije, a nadam se i u radu ‘Blica’. Ova saradnja treba da bude putokaz kako ćemo raditi ubuduće. Gajimo izuzetno visoke ambicije za Igre u Tokiju 2020. i mislim da nam medijska pažnja u praćenju naših vrhunskih sportista, u ostvarivanju rezultata koji će biti od značaja za celu zemlju, i nadam se da ćemo postići bolje rezultate nego što smo imali u Riju. Zato će međusobna kohezija biti izuzetno važna da se i nacija pripremi za uspehe, a da sportisti dobiju adekvatan pristup u medijama.”

Đorđe Višacki, generalni sekretar OKS: “Saradnja ‘Blica’ i OKS je sjajna stvar i vidim je kao priliku da na pravi način ispratimo sve rezultate koje će naši nacionalni timovi i individualni sportisti postizati na putu ka Tokiju 2020. Sigurno da je ovo značajno, jer znamo da medijskim kućama nije lako u današnje vreme i ovo je poslovni veliki zalogaj za vašu kompaniju, i ujedno veoma važno za Olimpijski komitet Srbije.”

Medijskim sponzorstvima sa Olimpijskim komitetom Srbije kao i sa Košarkaškim, Odbojkaškim, Fudbalskim i Rukometnim savezom, “Blic” je spojio pet najvećih srpskih sportskih kuća. Time je ispunjen veliki cilj da sportovi kojima se Srbija sa pravom diči budu objedinjeni pod medijskom kapom "Blica".

detaljnije