All Brands

Saopštenja za javnost

Feb012017

Make some NOIZZ: BILD i Ringier Axel Springer Media AG pokreću onlajn portal za urbani stil života u Nemačkoj

Nova medijska usluga za mladu i digitalno naprednu publiku / Nakon Poljske, Srbije i Slovačke, NOIZZ se lansira u Nemačkoj 1. februara

U sredu, 1. februara 2017. godine, BILD i Ringier Axel Springer Media donose novu digitalnu medijsku uslugu na nemačko tržište. NOIZZ izveštava na savremen, ličan i iznenađujući način o svemu što pokreće njegovu urbanu i digitalno umreženu ciljnu grupu: od mode i životnog stila preko ulične umetnosti i hip hopa, pa do politike i društva. NOIZZ to čini tako što skreće pažnju svojoj publici onde gde se korisnici dobro snalaze: na svojim smart telefonima i društvenim medijima pomoću tekstova, slika i video snimaka.

NOIZZ se pokreće u Nemačkoj kao saradnja između BILD i Ringier Axel Springer Media. Od novembra 2015. godine, NOIZZ uspešno posluje u Poljskoj, a od 2016. i u Srbiji i Slovačkoj, u međuvremenu dostignuvši 7,5 miliona korisnika mesečno.

Manuel Lorenz iz Tima za nove platforme u kompaniji BILD biće na čelu uredničkog tima. Podrška redakciji dolazi od mladih novinara iz Axel Springer akademije. Urednički sadržaj biće pojačan uz doprinos gostujućih blogera i influensera.

Stefan Betzold, generalni direktor BILD Digital: „NOIZZ je namenjen generaciji koja sebe definiše životnim stilom: umrežena, urbana, glasna i uvek u potrazi za nečim novim”.

Jovan Protić, direktor za digitalno izdavaštvo u kompaniji Ringier Axel Springer Media AG: „Kroz saradnju sa BILD možemo da nastavimo uspešnu priču o NOIZZ-u, na taj način postepeno razvijajući njegovu uslugu u evropski medijski brend“.

Kompanija Media Impact odgovorna je za marketing NOIZZ-a u Nemačkoj i fokusiraće se na native kampanje i dalekosežne influenser koncepte.

detaljnije

Jan172017

Nedeljno izdanje “24 sata” – vodič za aktuelne događaje i kulturna dešavanja u Srbiji

Od 17. januara 2017. godine “24 sata”, dnevne novine u vlasništvu Ringier Axel Springer Srbija, postaju nedeljnik za aktuelne događaje i kulturna dešavanja u Srbiji kao rezultat strateške saradnje Ringier Axel Springer Srbija i vodeće produkcijske kompanije za muzička dešavanja u regionu Sky Comm Group.  Vodeće vesti i dešavanja iz ovog nedeljnika biće dostupni na www.24sata.rs. Štampano izdanje “24 sata” izlaziće svakog ponedeljka i biće dostupno čitaocima tokom radne nedelje u Beogradu.

Glavni i odgovorni urednik izdanja “24 sata” je Dragan Milivojević (61), prethodno angažovan na mestu glavnog i odgovornog urednika lista “Dnevnik”: “Strateška saradnja između kompanija Ringier Axel Springer i Sky Comm Group otvara nove mogućnosti za osnaživanje brenda ‘24 sata’ u nastojanju da on postane vodeći izvor vesti, posebno iz sveta zabave i kulturnih dešavanja. Želimo da ‘24 sata’ postanu vodeći nedeljni magazin u regionu, kojim ćemo informisati čitaoce o kulturnim i muzičkim događajima, ali i izveštavati o živopisnoj sceni naše prestonice”.

Sky Comm Group predstavlja grupu kompanija: Skymusic Corporation, Sky Solutions, Sky Communications, Sky Logistic i ARD (Adriatic Region Distribution). Veliku ekspanziju ova kompanija doživela je 2005/2006. godine, koja je bila praćena regionalnim  razvojem i značajnim rastom u različitim oblastima poslovanja, što je Skymusic ubrzo učinilo vodećim brendom muzičke industrije u regionu. Oni su bili tehnička podrška najvećim muzičkim događajima, a i samostalno su učestvovali u koncertnim turnejama svetskih zvezda poput: Enrikea Iglesijasa, Robija Vilijamsa, Dženifer Lopez, Rijane, Andree Bočelija, Lenija Kravica i mnogih drugih.

detaljnije

Nov162016

Ringier Axel Springer Srbija pokreće brend NOIZZ, namenjen milenijalcima

Posle postignutog uspeha u Poljskoj i Slovačkoj, uvodimo brend NOIZZ i na srpsko tržište.

Od 16. novembra 2016. platformu  NOIZZ, posvećenu milenijalcima, pokrećemo i na srpskom tržištu. Sajt je osnovan u Poljskoj novembra 2015, a jula 2016. je lansiran u Slovačkoj.

NOIZZ je namenjen milenijalcima, generaciji koja je odrastala u digitalno povezanom svetu, konzumira informacije i zabavne sadržaje prvenstveno na mobilnim uređajima i aktivna je na društvenim mrežama. NOIZZ će pokrivati širok asortiman vesti i ekskluzivnih priča različitih formata, a sadržaje će distribuirati prvenstveno posredstvom društvenih mreža. NOIZZ nudi sadržaje iz raznih oblasti: zabava, životni stil, poznate ličnosti, noćni život, kultura, društvo, sport, ishrana, putovanje i nauka. Biće pokrenuti različiti formati, kao što su žurke „Make some NOIZZ“, pri čemu će prva žurka u Beogradu biti organizovana 29. novembra i ugostiće poznate srpske umetnike. Uredništvo uglavnom čine milenijalci, ukupno njih 11. Glavni urednik srpskog izdanja je Boris Trivan, direktor programa i jedan od osnivača Instituta za digitalne komunikacije.

Jovan Protić, direktor za digitalno izdavaštvo Ringier Axel Springer Media AG: „Koncept brenda NOIZZ osmišljen je za urbanu populaciju od 16 do 35 godina. Na noizz.rs <http://noizz.rs/> nudićemo jedinstvene, relevantne i provokativne informacije i stavove, a  istovremeno pružati zabavne, vedre i korisne sadržaje našoj ciljnoj grupi.

Jelena Drakulić Petrović, generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija: „NOIZZ promoviše nove trendove za milenijalce. Cilj Noizz.rs <http://noizz.rs/> je da privuče njihovu pažnju na do sada neviđeni način na lokalnom tržištu. Biće to velika šansa za oglašivače čija su ciljna grupa milenijalci, da do njih i dopru. Moto Noizz.rs <http://noizz.rs/> glasi: raznovrsni i zabavni sadržaji namenjeni milenijalcima vredni širenja!“

detaljnije

Sep232016

Proglašeni pobednici u "Auto Bildovom" izboru za automobil godine - "Zlatni auto" 2016.

Automobil italijanskog proizvođača osvojio najviše glasova među 44 kandidata, a priznanja osvojilo još sedam modela, koji su pobedili po kategorijama

"Đulija" (Giulia), limuzina iz Alfa Romea, najpopularniji je automobil u Srbiji! U 3. izboru za automobil godine, "Zlatni auto", koji se održava u organizaciji magazina "Auto Bild", posetioci portala blic.rs, čitaoci magazina i članovi stručnog žirija dodeli su najviše poena novitetu italijanskog proizvođača koji je, ujedno, pobedio u kategoriji limuzina srednje i više klase. Uz "đuliju", priznanja po kategorijama osvojili su još i:

Alfa Romeo Đulijeta (Giulietta) -  kompaktni automobil

BMW X1 - kompaktni SUV

Reno (Renault) Talisman - limuzina niže klase

Alfa Romeo Đulija (Giulia) - limuzina srednje i više klase

Volvo V90 - karavan

Hjundai Tuson (Hyundai Tucson) - kompaktni krosover i

BMW M2 kupe (coupe) - pobedio je u kategoriji luksuznih i sportskih automobila, (nagradu je osvojio zahvaljujući samo glasovima publike).

Priznanja pobednicima uručena su na gala svečanosti u "Stadion Hall-u" u Beogradu. Izbor za "Zlatni auto", koji se održava pod generalnim pokroviteljstvom kompanije OMV, sastoji se iz dve faze ocenjivanja kandidata. U prvoj, čitaoci magazina "Auto Bild" i posetioci portala "blic.rs" mogli su da glasaju za svoje favorite, podeljene po kategorijama. Ove godine, 44 automobila našla su se u sedam kategorija, a za njih je za mesec dana koliko je trajao prvi krug, pristiglo tačno 22.039 glasova. Posle ove faze, iz svake kategorije su se, prema broju glasova, po tri automobila plasirala u finalni krug, osim u kategoriji luksuznih i sportskih automobila, u kojoj je pobednik odlučen samo na osnovu glasova publike.

Drugi krug glasanja predviđen je kao ocenjivanje finalista od strane petočlanog stručnog žirija. Od njihovih ocena, dobijani su koeficijenti, kojima se množeni glasovi publike, od kojih su dobijeni konačni poeni na osnovu kojih su određeni pobednici po kategorijama i pobednik u generalnom plasmanu.

Pobednici po kategorijama nagrađeni su trofejima, a pobednik u generalnom plasmanu zaslužio je i veliku plaketu "Auto Bilda", koju je u ime Alfa Romea primio Boris Čučković, marketing menadžer kompanije FCA Srbija. Uz ova priznanja, na sinoćnoj svečanosti uručena su i posebne plakete za rezultate u prethodnom periodu u pratećim segmentima. Nagrade su osvojili: "Generali osiguranje Srbija", za aktivnosti oko projekta na polju osiguranja motornih vozila "Moj auto plus","Heineken", za CSR akciju "Društvo, ko vozi kući" i"Credit Agricole Srbija" za auto-kredit "Moj auto FIX".

 

detaljnije