All Brands

Društvena odgovornost

Poruka generalnog direktora
Jelena Drakulić Petrović

Odgovornost prema 3.5 miliona čitalaca

Srbija, kao demokratska država sa preko sedam miliona stanovnika, bori se i dalje sa teškim bremenom ekonomske krize. Još važnije od toga, Srbija je država i društvo koje se menja, ali i dalje predstavlja tržište sa velikim potencijalom za rast. Jasno je da želimo modernu zemlju, u kojoj vlada pravo, transparentnost, slobodno tržište, fer konkurencija, društvena i ekološka odgovornost, sloboda govora i sloboda medija.

Zbog više od 3.5 miliona ljudi koji svakodnevno čitaju naše novine i pretražuju internet portale, naše poslovanje mora da bude odgovorno i održivo. Ringier Axel Springer Srbija je sinonim transparentnog vlasnistva i nezavisnog novinarstva, što je osnovni preduslov za novinarski kvalitet i kredibilitet. Upravo zbog toga, dobro novinarstvo, nepristrasno izveštavanje i razotkrivanje onoga što bi drugi želeli da sakriju je ono čime se mi bavimo. To je ono što nam daje značaj, jedinstvenost, ekskluzivnost,i mogućnost da pružimo pomoć drugima.

Suština rada kompanije Ringier Axel Springer Srbija je kvalitetno novinarstvo, i to ostaje nepromenjeno. I dalje smo najbolji, dok stvaramo najbolji medijski sadržaj.Naše kolege, naši čitaoci, naši poslovni partneri, naši deoničari, javne ličnosti, institucije, kao i celokupna javnost – svi su oni naši ključni potrošači i prema njima se mi upravljamo. Pridržavajući se našeg Pravilnika o ponašanju, primenjujemo etičke standarde u svim izdavačkim i novinarskim aktivnostima, u kontaktima sa poslovnim partnerima i konkurentima, kao i u odnosima sa zaposlenima.

Menadžment kompanije Ringier Axel Springer i urednici njenih izdanja svesni su moći koju mediji poseduju, ali i odgovornosti koju ta moć nosi sa sobom. Iz tog razloga, brojne aktivnosti kompanije posvećene su društveno odgovornim i humanitarnim akcijama:

- Humanitarna fondacija – Kompanija Ringier Axel Springer osnovala je „Blic Fondaciju“ koja je pokrenula humanitarnu akciju „Srce za decu“, kako bi iskoristila uticaj medija i pomogla najsiromašnijoj deci u Srbiji.

- „Blic biblioteka“ – knjige poznatih srpskih pisaca insertovane su u dnevno izdanje Blica: 40 različitih naslova i skoro 7 miliona primeraka ovih knjiga našlo je put do čitalaca tokom 2013. godine. Cilj ove akcije je unapređenje pismenosti i jačanje čitalačkih navika kod osoba svih uzrasta.

  • - „Blic preduzetnik“ – dnevni list Blic svake godine organizuje izbor za preduzetnika godine. Svi pobednici takmičenja „Blic preduzetnik“ iz prethodnih sedam godina i dalje su uspešni i rade na daljem razvoju svog poslovanja. Cilj projekta „Blic preduzetnik“ je promocija, jačanje i podrška preduzetničkom duhu u Srbiji.

Ringier Axel Springer Srbija ima jasan strateški fokus. Prioritet kompanije je da izvanredno tehnološko znanje iskoristi na nivou grupe. Da upotrebi tehnologiju kao ključni faktor uspeha u uvođenju inovacija na tržište. Da uloži sredstva u nova digitalna izdanja i poslovne modele. Da se usmeri na oglašavanje. Da monetizuje digitalni sadržaj novina i da bude predvodnik ovog razvoja u svojoj državi.

Izveštaj o održivosti kompanije Ringier Axel Springer za 2012. godinu sadrži kratak pregled svih naših aktivnosti, i zasnovan je na kompletnom spisku pokazatelja učinka Globalne inicijative izveštavanja (Global Reporting Initiative, GRI),međunarodno priznatog formata izveštaja o održivosti. Važan deo izveštaja predstavlja i „Dodatak o sektoru medija“, sa dodatnim pokazateljima vezano za ključna pitanja koja se odnose na novinske kompanije, gde se obrađuju osnovne teme u vezi sa našim razumevanjem pojma održivosti.

Za sve dodatne informacije i sugestije možete nas kontaktirati na: komunikacije@ringieraxelspringer.rs

Jelena Drakulić Petrović
Generalni direktor
  Ringier Axel Springer Srbija    

detaljnije